Skābekļa aktivators CHEMOFORM Aquablanc A, 1 L
Apraksts
Skābekļa aktivators CHEMOFORM Aquablanc A, 1 L
Lietojums:
- Šķidrais algicīds AQUABLANC A tiek lietots kombinācijā ar aktīvā skābekļa tabletēm AQUABLANC O2, lai dezinficētu peldbaseina ūdeni un likvidētu aļģes. Tas ir antibakteriāls, novērš aļģu veidošanos un atjauno duļķainu vai bojātu ūdeni. Tam nav nepatīkamas hlora smakas un tas nekairina ādu.
- Dezinfekcijas efektivitātei ieteicams ūdens pH līmenis 7,0–7,4.
- Sākotnējā deva: 300 ml AQUABLANC A un 200 g AQUABLANC O2 / 10 m3 baseina ūdens.
- Baseina ūdens pastāvīgai uzturēšanai: 100 ml AQUABLANC A un 100 g AQUABLANC O2 / 10 m3 baseina ūdens ik pēc 14 dienām.
- Hidromasāžas sistēmām nepieciešamais produkta daudzums tiek aprēķināts atkarībā no vannas tilpuma.
Aquablanc A aktivatora priekšrocības:
- Efektīva ūdens dezinfekcija bez hlora;
- Stabilizē aktīvā skābekļa iedarbību;
- Iznīcina baktērijas un sēnītes;
- Vienkārša un ērta dozēšana;
- Ātri šķīst un neatstāj atlikumus;
- Piemērots visu veidu peldbaseiniem;
- Piemērots ūdens atrakcijām;
- Piemērots peldbaseiniem ar pretstraumēm;
- Piemērots baseiniem ar kaskādēm;
- Neitrāls pH līmenis, nekairina ādu un acis;
- Izturīgs pret UV starojumu un saules gaismu;
- Savietojams ar citiem ķīmiskās kopšanas līdzekļiem.
Peldbaseina ūdens dezinficējams saskaņā ar Lietuvas higiēnas standarta HN 109:2016 “Sabiedrības veselības drošības prasības peldbaseiniem” prasībām.
Piesardzības pasākumi:
Glabājiet trauku cieši noslēgtu, labi vēdināmā vietā, nepieejamā vietā nepiederošām personām.
Uzmanību!
Patērētājiem jāievēro darba drošības un veselības aizsardzības, kā arī atkritumu apsaimniekošanas pasākumi, kas norādīti uz etiķetes un drošības datu lapā.
Technical specification
- Garantija (g.) Nav precizēts
- Ražotājvalsts DE
- Svars 1.0
Shipping information
Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.
Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.
Piegāde vienmēr ir pieejama.
Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.
Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.
Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.
Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.
Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.
NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Mājas piegādes cenas
Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.
Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).
Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.
Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.
Preču savākšana
Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.
Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.
Preču atgriešana
Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.
Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:
1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.
2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.
3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]
NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.
Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.